Australië, dag 240 - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Kim Loo - WaarBenJij.nu Australië, dag 240 - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Kim Loo - WaarBenJij.nu

Australië, dag 240

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 September 2016 | Australië, Rainbow Beach

Toen het rond 6 uur licht begon te worden, wilde ik 'opstaan', zodat ik wat wakkerder was tegen de tijd dat we in Rainbow Beach aan zouden komen. Daar had ik de grootste moeite mee. Uiteindelijk heb ik maar muziek zitten luisteren, zodat ik lekker tegen het raam kon hangen, maar niet meteen in slaap zou vallen. We zouden eigenlijk om 20 voor 8 aankomen, maar door de vertraging gisteren, is dat niet gelukt. Het was eerder half 9 toen we in Rainbow Beach aankwamen en tegen die tijd was ik het ook wel echt zat om in de bus te zitten. Ik was stijf van het zitten en door het scheve slapen had ik last van mijn rug enzo en ik moest ondertussen naar de wc omdat ik daar eerder te slaperig voor was geweest.

Gelukkig stopte de bus recht voor het hostel, dus dat was makkelijk. We konden alleen nog niet inchecken, dus moesten we de bagage opslaan en ons maar zien te vermaken. Sophia en Hynde waren vandaag jarig en wilden ergens gaan ontbijten. Ze vroegen of ik mee wilde. Ik had eigenlijk al ontbeten, maar ben toch meegegaan voor de gezelligheid. Zij hadden een muffin besteld bij een tentje, maar om de een of andere reden kregen we er 3. Dus moest ik de derde opeten. Hij was heel lekker, maar daarna zat ik wel echt heel vol.

Daarna zijn we even door het centrum van Rainbow Beach naar het strand gelopen. Dat kostte 2 minuten, dus zijn we daarna de andere kant opgelopen op zoek naar de supermarkt. Daar hebben we spullen voor een salade voor de lunch gekocht en daarna bij de bakkerij een French stick, wat Hynde en Sophia belachelijk vonden. Toen we bij het hostel hadden ingecheckt, wilden we allemaal een dutje doen, want na de laatste 2 nachten waren we helemaal kapot. Ik lag al vrij snel te slapen.

Na 2 uurtjes ben ik maar opgestaan en ondertussen had ik ook wel wat honger, dus ben ik op zoek gegaan naar Hynde en Sophia, die niet hadden kunnen slapen. Met z'n drieën hebben we toen de salade gemaakt en gegeten. Niet veel later hadden Hynde en Sophia een safety briefing voor hun Fraser Island tour de volgende dag. In die tijd heb ik aan mijn blog gewerkt. Daarna zaten ze te praten met mensen uit hun groep voor morgen, die ergens wilden gaan eten. Ze vroegen of ik ook mee wilde, dus ben ik maar meegegaan. Maar eerst heb ik eindelijk weer gedoucht, dat wel weer lekker was. En het was ook wel nodig, want ik kon het zout proeven in het water.

We hebben bij hetzelfde tentje als vanochtend gegeten, waar ze een backpackersmenu hadden. Ik had fish and chips, dat meer chips and fish was. Het was maar een heel klein, niet echt lekker stukje vis en super veel friet. Zelfs ik heb niet alles opgegeten. Het was een beetje jammer dat het eten met grote tussenpozen kwam, dus tegen de tijd dat Sophia haar pizza kreeg, was ik al klaar met eten. De meeste mensen konden hun eten niet op, maar de Zwitserse jongen, vooral eentje, hebben ervoor gezorgd dat er zo goed als niks meer over was.

Daarna zijn we terug naar het hostel gegaan, waar de rest nog wat wilde drinken in de bar. Ik ben er dus maar even bij gaan zitten, maar na een tijdje had ik het wel gehad. Ik heb toen mijn slaapzak voor Sophia gepakt, omdat zij een slaapzak nodig had voor de tour en ik de mijne niet nodig had, en daarna ben ik naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 86-87

27 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 85

26 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 84

25 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 83

24 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 82
Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 39296

Voorgaande reizen:

16 Februari 2002 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: