Australië, dag 251 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Kim Loo - WaarBenJij.nu Australië, dag 251 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Kim Loo - WaarBenJij.nu

Australië, dag 251

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

09 Oktober 2016 | Australië, Byron Bay

Vanacht heb ik om de een of andere reden niet echt goed geslapen, deels kwam dit waarschijnlijk ook omdat ik mijn telefoon op wilde laden, maar dit werkte niet echt. Toen ik opstond heb ik hem dus aan een ander stopcontact gelegd en dat leek eerst te werken, want het was 10% meer, maar even later was het weer 9% minder. Uiteindelijk heb King en dus maar gewoon op de vliegmodus gezet. Ik moest om half 10 bij het busstation zijn om naar Byron Bay te gaan, dus ik kon niet echt meer wat doen. Daarom ben ik tegen 9 uur maar gegaan. Dan hoefde ik niet meer op de tijd te letten.

In de bus wilde Ik eerst lezen, maar ikm was erg moe, dus heb ik maar muziek zitten luisteren. Ik dacht dat de busreis drieënhalf uur zoun duren, maar doordat ze in New South Wales nu zomertijd hebben, was het dus een uur minder. Ondanks de zomertijd leek het niet echt zomer, want het was behoorlijk bewolkt en toen ik in Byron Bay uitstapte, vond ik het ook behoorlijk koud, al liep ik ook in een jurkje rond. Een shuttlebus zou ons van de bushalte op komen halen, maar die kwam maar niet. Omdat ik geen zin had om te lopen, heb ik maar opgebeld. Tien minuten later was er nog geen busje. Ik wilde bijna weer bellen toen aankwam. Ze waren nog in de war door het verzetten van de klok.

Tegen detijdn dat we bij het hostel waren, konden we in ieder geval wel meteen inchecken. Daar was ik wel blij mee, want ik ben meteen lP op bed gaan liggen en volgens mij heb ik ook nog even geslapen, want ik schrok van de wekker. Toen voelde ik me zowaar nog slaperige, maar ik moest nog eten kopen en omdat het zondag was, wist ik niet tot hoe laat de supermarkt wakker was. Ik ben dus maar naar het dorp gelopen en bij de Aldi heb ik boodschappen gedaan. Dat scheelde een hoop, want meestal kun je een kale salade voor 5 dollar kopen en hier had ik een diepvriesmaaltijd, die er lekker uitzag voor 3,50. Brood moest ik dan wel ergens anders kopen, maar de broodjes waren 80 cent, dus dat valt ook nog wel mee.

In het hostel heb ik eerst met pap en mam gebeld en daarna wilde ik gaan eten, maar ik had geen bord of bestek. Om een setje te krijgen, moest je borg betalen. Maar omdat ik alleen een lepel en bord nodig had, kreeg ik dien gewoon mee. Daarna heb ik nog wat zitten lezen, maar tegen 9 uur wilde ik naar bed. Ik heb nog even met een kamergenootje zitten praten, maar niet veel later lag ik in bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 86-87

27 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 85

26 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 84

25 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 83

24 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 82
Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 39317

Voorgaande reizen:

16 Februari 2002 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: