Nieuw-Zeeland, dag 30 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Kim Loo - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland, dag 30 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Kim Loo - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland, dag 30

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 December 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Vandaag wilde ik naar de markt in Kuirau Park en daarna met een minitour naar de Buried Village. De markt was tot 1 uur, dus ik hoefde niet heel vroeg te gaan. Yanné moest wel vroeg gaan, dus om half 8 had ik het huis voor mijzelf. Ik heb toen mijn was gedaan en gebeld voor de tour, maar die bleek voor vandaag vol te zitten. Jammer. Nu had ik dus de hele dag voor een markt tot 1 uur. Ik besloot dus maar naar de markt te lopen. Dit stelde alleen niet zoveel voor. Het waren vooral eettentjes, wat planten en tweedehands kleren. Ik heb nog wel even in het boekenwinkeltje gekeken, maar ikm was al snel klaar.

Ik besloot daarom maar op zoek te gaan naar ansichtkaarten. Ik heb wat rondgesnuffeld in zo'n beetje alle souvenierwinkeltjes in Rotorua. Ook heb ik nog een cadeautje voor Yanné gevonden. Ik wilde bij Peter Pans nog wat navragen, maar het duurde nogal lang en de computer daar herkende mijn fototoestel weer niet. Ik ben toen maar eerst naar de supermarkt gegaan en daarna weer terug gekomen. Ondertussen had ik super erge honger, maar ik had al besloten wat ik voor lunch zou hebben. Yanné had mij namelijk aangeraden om een echte cheese and mince pie van een piezaakje te proberen. Die heb ik thuis dus lekker op zitten eten, al vond ik die van Yanné lekkerder.

Daarna heb ik kaarten zitten schrijven tot Yanné thuis kwam, dat niet veel later was. Zijn heeft weer even een dutje gedaan, terwijl ik aan mijn blog werkte. Na een tijdje werden de kinderen thuis gebracht door Yanné's stiefvader. Toen was Yanné weer wakker enn besloten we nog naar de supermarkt te gaan. Daarna hebben we samen gekookt. Na het eten belde een vriend van Yanné en ondertussen heb ik zitten lezen. Uiteindelijk ben ik tot 11 uur op gebleven om mijn boek uit te lezen en ik vond het een mooi boek. Maar toen was het wel bedtijd.

  • 05 December 2016 - 17:41

    Ria:

    5 december is de dag
    die je niet vergeten mag
    de sint rijdt weer over de daken
    om van zijn cadeautjes af te geraken
    maar zo'n verre reis naar nieuw zeeland
    daar is de sint toch tegen gekant
    dus voor jouw geen cadeautje dit jaar
    vandaar dit rijmpje als troost gebaar
    nog een paar fijne maanden aldaar
    en tot volgend jaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 86-87

27 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 85

26 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 84

25 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 83

24 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 82
Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 39319

Voorgaande reizen:

16 Februari 2002 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: