Nieuw-Zeeland, dag 48 - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Kim Loo - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland, dag 48 - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Kim Loo - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland, dag 48

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 December 2016 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Ik had vannacht heerlijk geslapen en ik werd dus mooi uitgerust wakker. Ik ben eerst gaan ontbijten aan een tafeltje bij het raam met mooi uitzicht. Even later kwam het Duitse meisje bij mij zitten, dus tijdens het ontbijt had ik nog wat te kletsen. Christina, zo kwam ik 's avonds pas achter dat ze heette, wilde een wandeling gaan doen, dus stelde ik voor om samen te gaan wandelen. We hebben bij de receptie gevraagd waar We het beste konden wandelen. Christina wilde namelijk naar Mount Iron gaan, maar het waaide behoorlijk. We besloten daarom om langs het meer te wandelen.

We hebben ongeveer een uur gelopen en gekletst en wat foto's van het meer gemaakt. Het blijft mooi met de rotsige bergen en besneeuwde bergen. Na ongeveer een uur lopen besloten we weer om te draaien, omdat Christina nog de was moest doen en 's middags een soort sollicitatiegesprek had om als au pair te werken. We waren voor de middag weer terug in het hostel en terwijl Christina de was deed, heb ik zitten lezen. Rond 12 uur hebben we wat geluncht in het hostel. We besloten 's avonds samen te koken en hebben dus zitten bedenken wat we konden maken.

Rond 2 uur zijn we naar het centrum gelopen. Christian had daar afgesproken en ik heb toen boodschappen gedaan. Daarna ben ik langzaam terug naar het hostel gelopen, waar ik weer lekker heb zitten lezen en met het nieuwe kamergenootje heb zitten praten. Rond 6 uur was Christina terug, maar toen kwam ze erachter dat ze haar boodschappen ergens had laten staan. Terwijl zij dus terug liep, ben ik begonnen met koken. Ik was aan het proberen om de pompoen met een bot mes te schillen, maar iemand van het hostel schoot mij te hulp en gaf mij een fatsoenlijk mes. Toen ze terugkwam, stond alles net in de oven en zij heeft toen nog de salade gemaakt. We hadden echt een lekkere maaltijd en aan het einde aten we alleen nog maar omdat het zo lekker was en het zonde was om het weg te gooien. De avond was ondertussen al aardig ver gevorderd, dus ik heb alleen nog wat aan mijn blog gewerkt en gekletst en toen ben ik naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 86-87

27 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 85

26 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 84

25 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 83

24 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 82
Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 39379

Voorgaande reizen:

16 Februari 2002 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: