Australië, dag 99 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Kim Loo - WaarBenJij.nu Australië, dag 99 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Kim Loo - WaarBenJij.nu

Australië, dag 99

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

10 Mei 2016 | Australië, Adelaide

Mijn laatste dag in Adelaide was niet bijzonder. Ik moest allerlei praktische dingen doen. Omdat mijn fototoestel nog steeds niet normaal oplaadde, ben ik daarmee eerst naar een winkel gegaan om te vragen of ze hem op konden sturen. Daar zeiden ze dat het dan misschien goedkoper was om een nieuwe te kopen. Daar moest ik dus weer even over nadenken.

Verder moest ik nog shampoo en dat soort dingen kopen, omdat ik niet wist of ik dat in Hawker kon kopen. Ik heb dus flink inkopen gedaan, want ik moest zelfs een nieuwe tandenborstel kopen. Mijn andere was in het hostel op de grond gevallen en die wilde ik dus echt niet meer gebruiken. Verder moest ik nog lunch kopen voor de volgende dag in de bus en ik wilde alvast een kaart voor mam en Niek kopen en een kleinigheidje. Ook dat verwachtte ik niet te kunnen vinden in Hawker.

Rond 11 uur moest ik bij de tandarts zijn voor de eerste afspraak. Toen ik daar kwam, zeiden ze dat ze de andere afspraak er wel meteen achteraan konden plakken, dus dat scheelde. Ze waren heel aardig en vroegen van alles over mijn reis, maar ze hebben wel nog even röntgenfoto's van mijn gebit gemaakt. Dat was weer kassa. In ieder geval kan ik ze een mailtje sturen als ik die foto's een keer nodig heb en ik had weer een goed gevoel over mijn gebit. De tandarts in Nederland zegt dat er van alles niet goed aan is, maar hier zei de tandarts dat ie mijn gebit wel wilde hebben en hij dacht dat ik mijn tanden had gebleekt.

Nadat mijn tanden weer helemaal schoon waren, moest ik beslissen wat ik met mijn fototoestel wilde doen. Uiteindelijk heb ik maar besloten om gewoon een externe oplader te kopen, omdat ik de batterijen dan in ieder geval wel weer kan opladen. Dan ga ik in Nederland wel laten uitzoeken wat er nou mis is met dat ding. Handig is anders.

's Avonds moest ik mijn spullen weer inpakken. Gelukkig had ik nu die weekendtas, omdat ik extra shampoo enzo had. Dat paste dus echt niet in mijn backpack. In het hostel heb ik ook nog wat mensen gevraagd of ze op zoek waren naar een baan, omdat het motel had gebeld en gezegd dat ze naar nog iemand op zoek waren. Helaas kon ik niemand vinden.

Ik ging op tijd naar bed, omdat ik de volgende dag vroeg met de bus moest.

  • 01 Augustus 2016 - 09:00

    Yvon :

    Hey Kim,
    Dus weer een.nieuwe job, leuk...
    Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen in het motel.
    Een kleine plaats, dus dat is weer heel anders dan Adelaine.

    Je bent al lang op reis zo, bij jullie is het winter nu en dat kan idd best koud zijn.
    Dat ervaar je heel anders als je aan.het reizen bent dan.als je thuis bent, dan ben.je toch meer binnen.

    Geniet er nog van,
    Groetjes Yvon. Xxx

  • 04 Augustus 2016 - 19:59

    Annick:

    Hoi Kim,

    Leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt in Australië. Ik heb nog niet alles terug kunnen lezen, maar de stukjes die ik gelezen heb vond ik erg leuk! En knap hoe je, je zo in je eentje red aan de andere kant van de wereld.

    Nog heelveel plezier de komende tijd,

    Groetjes, Annick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 86-87

27 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 85

26 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 84

25 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 83

24 Januari 2017

Nieuw-Zeeland, dag 82
Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 39434

Voorgaande reizen:

16 Februari 2002 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: